torsdag 31 mars 2011

Godisstopp och TV-spel och lite korta svar

Hej jag har varit hos en kompis och spelat TV-spel och han hade godis, schwarzwaldtårta, hembakta bullar och kaffe.
Ja, jag har haft godisstopp men ikväll så åt jag som om det inte fanns en morgondag.
Nej, jag mår inte bra. Jag mår illa.
Ja, det är straff nog men som grädde på det moset så förlorar Modo igen!
Ja, det hjälper lite att IBF Falun vinner mot Warberg borta men det tar inte bort illamåendet helt.
Ja, det var igår jag hade läsarinteraktion men nej, jag kommer inte skriva om det idag.
Nej, jag jobbar inte imorgon för lön.
Ja, det verkar som om jag också kommer få restskatt, men bara typ 90 kronor.
Ja, jag blev förvånad när Hank stod upp i spjälsängen i natt och jag gick dit för att säga till honom att somna om och han faktiskt gjorde det.
Nej, jag borde inte vara vaken just nu.
Ja, jag ska gå och lägga mig snart.
Nej, jag är inte förvånad att det är mina gästbloggares inlägg som renderar flest läsare.
Ja, det är en ära att ha dem som gästbloggare.
Ja, jag funderar också var alla mina vänner på Facebook har tagit vägen.
Nej, det är ingen som har varnat för varken strejk eller bojkott?
Ja, jag mår fortfarande lite illa.
Ja, det kan bero på att vi spelade Gran Turismo.
Nej, jag vann inte, jag körde med en Subaru.
Ja, vi ses imorgon.

Frågor på det?

2 kommentarer:

  1. Absolut inte! Jag tycker du är glasklar i kommunikationen. Det gillar ju jag!

    SvaraRadera
  2. Härligt! Annars är det ju inget som jag brukar skryta med - glasklarheten...

    SvaraRadera