torsdag 10 mars 2011

Synkronicitet

Igår blev jag något upprörd över det här med "the N***R-bolls word" och så pratade de tydligen om det på nåt debattprogram på TV igår kväll.

Idag så pratade jag med mina kollegor och de berättade en rolig historia om en fd. kollega som skulle faxa. Då började jag helt oprovocerat berätta en egen faxhistoria från en tidigare arbetsgivare men jag kom inte ihåg poängen alls.

Inatt drömde jag om att jag var på besök i Sorsele. Allt var sig likt, även fast jag åkte gocart genom samhället. Polisen som kollade lite extra på mig vill jag minnas var Vaktmästaren från Tellmans, alltså Stickan.

Ikväll så somnade jag till Bamse medans Sig/Hen käkade välling, och när jag gick för att natta dem så passade Leonard på att somna i soffan till samma barnprogram.

När jag gick i högstadiet så hade jag skåp. På min vänstra sida hade Andreas Persson sitt skåp och på min högra sida hade Fredrik Sjölin sitt skåp. Jag hette Fredrik Persson.

Synkronicitet.

2 kommentarer:

  1. Jag hade skåpnummer 175 på finnbacken. Samtidigt hade min syster skåpnummer 175 på tannbergsskolan.

    SvaraRadera
  2. Det är så sjukt coolt så jag vet inte vad jag ska säga. Så jag håller klaffen.

    SvaraRadera