söndag 6 mars 2011

Helgens lista. Bu och bä.

Okej, här kommer helgens lista.

Bä. Att det finns chips med Dill och Sourcreamsmak. Samtidigt!
Bu. Att det var halkigt väglag.
. Att Leonard hade en kompis som sov över fast under eftersom Leonard sover överst i en våningssäng.
. Att gå upp till jobbet imorse och se Leonards min när han kikade ner på sin sovande kompis.
Bu. Att solen sken. När jag var inomhus.
. Att det var grävda gångar i snön i trädgården. (Obs, i hela trädgården.)
. Att solen sken. När jag var inomhus.
. Att få jobba.
Bu. Att höra när kompisars barn oroar sig över reinkarnation.
. Att höra när kompisars barn oroar sig över reinkarnation och det värsta som kan hända skulle vara att bli en vägpinne.
Bu. Att MoDo hamnar sist i Elitserien.
. Att man kan gilla folk även om de gillar på lag som man inte gillar själv.
Bu. Att ens lag som man hejar på i hockey blir sist.
. Att det bara var knappt några snabbgenomgångar i Andra Chansen.
. Att min fru inte sa att vi skulle byta kanal en enda gång medans jag kollade på hockey fastän Melodifestivalen hade börjat.
Bu. Att helgen är slut.
. Att min helg börjar nu.
. Att det inte var så många kunder som kommer bli vägpinnar nästa liv i Sågmyra i helgen.
Bu. Att det inte var så många kunder som gav stoff till Caféskolan i helgen.
. Att det inte var så många kunder som gav stoff till Caféskolan i helgen.
. Att min RSS-läsare inte var trasig utan att vissa bloggare bara tagit lite ledigt vad det verkade.
. Att få vidimera lite kontrakt.
Bu. Att ens lag i Spanska ligan åker på stryk.
. Att jag är ikapp i Nigges popskola.
. Att jag fått träffa folk som gillar humor.
. Att min fru har sovmorgon imorgon.

Sammanfattning:
Bä. 18 st.
Bu. 8 st.
På det hela taget, en mycket bra helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar