tisdag 15 mars 2011

Skämskudde goes Synkronicitet

Min syster skrev på sin Facebook häromdan "klungan ikväll." Samma dag hade jag frågat min svåger om han kände till vilka den här "Klungan" var eftersom jag hade läst om dem men inte fattat vilka det var. Han visste dessvärre inte vilka det var - och den enda "Klungan" som vi kände till är de som gör Mammas Nya Kille men de kunde det väl inte vara?
Jag skämde ut mig lite på min systers fb eftersom jag verkade helt populärkultursintressebefriad när jag idag hörde att de ska vara på P3 Populär för att prata om sin show om dans och humor.
Klungan är ju mina favoriter - skämmes på mig att jag inte visste om det här!

Först missar jag alltså Pretty Woman samtidigt som jag går ifrån en fotbollsmatch på tv med mitt lag Sevilla och så nu det här.

I'm losing it.
Published with Blogger-droid v1.6.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar